Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy:

  • poinformuj nas o tym fakcie telefonicznie (512 130 006) lub mailowo (kreatokidz@gmail.com)
  • wypełnij formularz zwrotu/ reklamacji dostępny tu:
  • spakuj starannie i bezpiecznie towar, dołącz wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dowód zakupu
  • i odeślij na adres:

kreato kidz Paulina Lisek
Parkowa 20
62-051 Wiry

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Zwracany produkt powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Jeżeli konsument przekroczy swoje uprawnienia i na skutek jego działań nastąpi pomniejszenie wartości towaru, wówczas będzie za to odpowiedzialny.

Klient ma obowiązek zwrócić towar sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym poinformował sprzedawcę o fakcie zwrotu.

Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić (w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu paczki) wszystkie dokonane przez klienta płatności, również koszt przesyłki. Z kolei klient pokrywa koszt wysyłki (odesłania) towaru do sprzedawcy

Produkty wykonane na specjalne zamówienie klienta, nie będące w stałej ofercie sklepu, nie podlegają możliwości zwrotu. Zgodnie z art.38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), zwrotowi nie podlega Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. zmieniono wzór, rozmiar, kolorystykę itp.)

 

Reklamacja towaru

Wady fizyczne nowego towaru, widoczne w momencie otrzymania przesyłki, powinny być zgłaszane niezwłocznie mailowo (kreatokidz@gmail.com) lub telefonicznie (512 130 006)

Towar jest niezgodny z umową sprzedaży w szczególności jeżeli:

  1. Towar nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
  2. Towar nie ma właściwości, o których istnieniu sklep internetowy zapewniał;
  3. Towar został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.
  4. stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu

W sytuacji wystąpienia wady nowego towaru, klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  • wymiany towaru na nowy,
  • naprawy towaru,
  • obniżenia ceny,
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna

Aby reklamować towar:

  • poinformuj nas o tym fakcie telefonicznie (512 130 006) lub mailowo (kreatokidz@gmail.com),
  • wypełnij formularz zwrotu/ reklamacji dostępny tu:
  • spakuj starannie i bezpiecznie towar, dołącz wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dowód zakupu
  • i odeślij na adres:

kreato kidz Paulina Lisek
Parkowa 20
62-051 Wiry

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w terminie 14 dni od daty otrzymania jej przez sklep internetowy, o czym klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie.

Koszt wymiany lub naprawy oraz przesyłki uszkodzonego towaru ponosi sprzedawca.

 

 

 

Darmowa dostawa od 300 PLN na terenie POLSKI